Skjortorna klara

Idag tog Alice och jag en tripp ner på stan för att handla lite grejer till pysslet inför dopet. Behövde satinband att göra rosetter med till dopskjortorna bland annat. Köpte även med mig lite julpyssel hem så nu har jag att göra om kvällarna.
Vi stannade även till på Åhléns för att kika lite på deras utbud av barnkläder. Slutade med att jag hittade två riktigt söta klänningar och ett par byxor som fick följa med hem. De har en del fina kläder där men det är Kappahls Newbie kollektion som är min största favorit. :)


Suttit hela kvällen med dopskjortorna och nu är de äntligen klara. Vilken pill det har varit att göra dem, mycket att vika, limma, skriva och sen göra rosetter att limma dit. F hjälpte till lite med att vika här om dagen så det gick snabbare. Tycker skjortorna blev söta och är mycket nöjd över resultatet. Nu väntar jag på paket med dekorationerna som jag beställde igår. Där i finns det små askar som kommer vara nästa projekt att pyssla ihop. :)


Alice sover sen kl 20.30 och nu ska jag strax krypa ner i sängen så jag också får lite sömn. Alice vill komma över till våran säng runt kl 06-07. Inte helt uppskattat när man är trött och hon viftar med sina armar och sparkas med benen, blir inte så mycket sömn för min del då. Hon har även börjat snurra runt när hon ligger på ryggen, så jag har vaknat ett par gånger och haft hennes fötter upp mot mitt ansikte. Knasunge! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback