Barnvagnsmarchen

Idag har jag inte känt mig alls kry, är hes och har ont i halsen, snuvig och värk i kroppen. Men det stoppade inte oss, för idag gav vi oss ut och gick med i barnvagnsmarchen här i Linköping. Vi gick med en annan mamma och hennes söta grabb. Det var riktigt skönt att komma ut i friska luften lite och att vi fick trevligt sällskap är bara massa plus. Barnen var nöjda, solen sken och vi blev bjudna på fika. Underbart! :)

Vi fick även ett regnskydd till vagnen idag av RFSU. 
 
Alice har precis somnat för natten och nu ska jag lägga mig i soffan och inte göra något alls resten av kvällen. Hoppas att denna förkylning ger med sig snabbt för det här var ju ingen höjdare alls. Trevlig kväll på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback