Trotsat förkylningen

Idag trotsade vi förkylningen och gav oss ut i det underbara vädret. På förmiddagen åkte vi ner på stan för lite shopping till oss föräldrar för en gångs skull. Skönt att hitta lite kläder som passar efter graviditeten som inte ser konstiga ut. Kilona är påväg bort men det tar sin tid och degmagen är kvar tråkigt nog. Nu har jag iallafall lite kläder vilket känns jättebra. :) Innan vi åkte ner till stan var jag så arg, alla kläder jag hade framhävde bara degmagen och i många plagg såg jag gravid ut. Kändes verkligen inte kul. Trodde jag skulle vara någorlunda platt om magen såhär lång tid efter förlossningen men det är lättare sagt än gjort. Hur det går med kilona osv tar vi en annan dag. :)

Eftermiddagen spenderade vi utomhus i solen. Vi tog med oss en filt, gick till en stor gräsplätt i närheten av där vi bor. Vi föräldrar njöt av solen och Alice satt brevid och lekte samtidigt som hon åt sina smörgåsrån. Alice är väldigt nöjd och glad utomhus sålänge hon slipper röra gräset. Det är ju faktiskt läskigt och sticksigt. Även om hon kände och slog lite på det idag. :)



Nu är vi hemma igen och skruttan har inga planer på att sova. Så vi får helt enkelt leka ett tag till. :)


Jeans med hög midja! Gömmer den förbaskade degmagen super bra ;)

Svar: Jag letat massa efter sånna jeans idag men hittade inga bra. Har du tips på vart jag kan köpa ett par fina? :)
dottir.webblogg.se

2014-04-26 // 19:29:18

Jag hittade mina på H&M, vanliga svarta :) Fanns blå också vill jag minnas?!

Svar: Då ska jag kika där, har dock en känsla av att jag kommer gå i mycket leggins och luftiga linnen i sommar men ett par byxor är också ett måste!. :)
dottir.webblogg.se

2014-04-26 // 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback