10 Månader efter

Jag tänkte, både innan förlossningen och efter, att de kilon jag gick upp under graviditeten skulle försvinna snabbt. Jag skulle lägga om kosten och börja träna och promenera så ofta jag kunde. Det var lättare sagt än gjort måste jag säga. Kosten lyckades jag lägga om och åt mest frukt o grönt och protein. Kolhydrater skippade jag nästan helt. Men träningen blev det inte lika lyckat med, jag började och kom igång men sen tappade jag motivationen helt. Så inget har gått i den fart jag trott och planerat.
På dessa 10 månader så har jag ändå kommit en lång väg tycker jag. Jag har ca 2 kilo kvar till inskrivningsvikten vilket innebär att jag tappat 18-19 kilo hittills och det låter helt otroligt. De första 8 kilona försvann direkt efter förlossningen men resten fick jag kämpa med. Jag är inte nöjd än med hur jag ser ut men jag mår heller inte längre dåligt och har ångest över det som jag gjort för ett par månader sen. Jag tycker jag ser okej ut ändå, för att ha fått barn för 10 månader sen, och det är väl det viktigaste. Även fast jag känner såhär och har kommit långt så finns det en del arbete kvar att göra. Något jag mår himla bra över är att bristningarna på magen knappt syns längre, lite på höfterna syns fortfarande. :)

Jag bjuder på en bild, funderat fram och tillbaka om jag verkligen ska lägga upp en bild men vad sjutton, såhär ser jag ut! ;)




» Marie

Du är så duktig! ♡ & fin såklart!

2014-05-29 // 20:35:29
» Lin

Wow, grymt jobbat!! Du är superfin! Och häftigt att bristningarna bara kunde försvinna sådär :)

2014-05-29 // 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback