Lagom typiskt

Gårdagens kalas var supermysigt och Alice var dödstrött när vi kom hem. Jag började känna mig täppt i näsan och snorig om vart annat under eftermiddagen så jag trodde först det var pga pollen men idag när jag vakna var jag genomförkyld. Har i princip levt på panodil sen igår och haft jätteproblem när jag ska sova. Ligger jag plant så blir det helt täppt i näsan så jag inte kan andas, att ligga på sidan är också bara glömma. Kan tillägga att jag typ ALDRIG sover på rygg. Men just nu är det det ända som funkar. Sover halvsittandes, sååå skönt eller inte. :/
Hoppas verkligen det ger med sig tills imorgon för denna vecka har jag jobb inplanerat varje dag, vilket är första gången sen jag slutade föräldraledigheten. Lagom typiskt att bli sjuk nu..


Idag har vi ändå hunnit med en massa hemma känns det som, diskat diskberget, sovit middag, putsat hälften av alla fönster, dammsugit lägenheten och balkongen. Äntligen har vi städat balkongen! Så skönt att kunna sitta ute nu snart när det börjar bli varmare. Ska dessutom köpa dynor, filtar, krukor, ljusslingor och lyktor i lite fina sommarfärger snart tänkte jag. Kanske köper vi till och med infravärme så vi kan sitta ute fast det är lite kyligt. Ska bli så mys! :)


Nu ska vi iallafall sova så vi hinner få några timmars sömn innan det är dags att gå upp igen. Hoppas ni alla haft en mysig helg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback