Frustration

Idag blev det en hemma dag för Alice och mig. Hon har varit lite hostig och snorig denna veckan och idag tyckte jag inte att hon haft samma energi som tidigare i veckan. Det är ju ett högre tempo på förskolan än vad det är hemma så det kändes bäst såhär. 

Har försökt söva henne en stund, lyckades även men när jag är påväg ut vakna hon såklart. Man blir så sjukt frustrerad när det blir såhär efter att ha försökt söva henne i 15-20 minuter och sen få börja om från början. När jag försökt i ytterliggare 20 min slutade det med att jag gick ut därifrån. Hon gnällde lite men nu sitter eller ligger hon där inne och babblar för sig själv. Antar att det blir en dag utan sömn för hennes del, och en mindre rolig eftermiddag för min del.. :/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback