Hur gick det i torsdags?

Alice blev förresten mycket piggare i Torsdagskväll. Hon fick en energikick och började klättra runt och ha sig efter att F kommit hem från jobbet. Vi hade en tid hos jouren sent på kvällen men valde att skippa den för hon verkade lite bättre och vid den tiden vi skulle dit så hade hon somnat för natten för länge sen.

I fredags var hon feberfri och åt en del och drack saft. Även om det inte var mycket var det tillräckligt för vi lekte hela förmiddagen. Nu har hon mest hostan kvar och snorar en del men äter och sover bra och ingen feber. Imorgon är det förskolan som gäller för våran lilla dam. :)

Men jag säger BU för vården och vårdcentralen här, de tar aldrig någon på allvar. När jag var gravid med Alice och hade besvär så försökte de tex skicka mig till mvc eller förlossningen för vård. Och mvc skickade tillbaka mig till vc och förlossningen blev arg för de hade skickat dit mig. Har inget förtroende för våran vårdcentral längre och funderar att byta till privat, både för oss föräldrar och för Alice.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback