Inget tålamod

Vilken helg det blev. Hade det så trevligt på 25års festen men den slutade inte alls lika kul. Arg och förnedrad åkte jag hem och nu efter har jag ont i vänster höft.. Lägger denna helg bakom mig och ser fram mot andra helger och kalas som väntar oss nu framöver.

Just nu försöker jag natta Alice och F är på spelkväll på jobbet. Alice och jag har bråkat hela kvällen känns det som. Hon har vägrat lyssna eller göra som jag sagt och jag har tjatat som en galning och inte haft något vidare tålamod ikväll. Att hon inte vill sova nu gör det inte bättre alls.

Har legat här inne på hennes golv i 50 minuter minst men hon bara vrider och vänder sig och sätter sig upp. SUCK! Idag har jag min faste dag och jag är nu i skrivande stund såå hungrig. Köpte mig en sallad i affären förutom med bara grönsaker, räkor och ett ägg som jag längtar att få äta. Just nu skulle jag kunna äta vad som helst känns det som. Hoppas Alice somnar snart annars kommer jag bli galen.... -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback