Ännu en vecka

Då var ännu en vecka slut. Samtidigt som veckorna springer iväg tycker jag tiden går fasligt sakta. Kollar jag till gändelser i framtiden känns de så långt bort men tänker jag bakåt i tiden har allt gått så fort. Undra varför det blir så.

Här hemma har det inte hänt alls mycket idag. Jag håller just nu på att natta Alice och ligger inne på mattan i hennes rum. Tidigare idag var jag och shoppade med en nära vän. Jag köpte inte så mycket till mig själv denna gång dock utan det var skönt att bara få komma iväg och bara vara Stefanie en stund. Vi behöver ju vara oss själv ibland med anser jag. Jag är ju jag fortfarande även om jag är mamma också.

Hade för övrigt bokat tid i tvättstugan för att tvätta vå rat bäddmadrassöverdag som är gigantiskt, iaf vad jag trodde. Men vad jag inte visst var att den kunde delas i två delar och kunde då tvättas i våran egna tvättmaskin, hur bra som helst ju!! Så skönt att slippa gå upp och ner med all tvätt, har inte användt tvättstugan på lääänge nu, typ 3 år. Vet heller inte hur fräscha de är. Såg att det satt en lapp där i tvättstugan om att städningen var extremt dålig. :/

Nu hör jag hur Alice börjar snarka så ska smyga ut och förmodligen få hänga lite tvätt. God kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback