Börja blogga igen?!

Man kanske skulle ta och börja skriva här igen. Måste säga att jag saknar bloggandet lite. Ibland känner jag att jag har så mycket jag vill berätta och skriva om. :)

Vad tycker ni?
Vad vill ni att jag ska skriva om isåfall?!





Allt möjligt. Alice såklart, eftersom det är så himla mycket kul som händer med barnen. Men även annat i vardagen, det är så skönt att bara få känna igen sig i vissa saker. Men skriv inte så mycket om träning, för då får jag ångest :P

Svar: Vad roligt att du kikade in här! :) Ja det händer ju massa med de små liven nu i denna ålder. Kommer nog bli en hel del vardagsprat, både min vardag och Alice vardag. När det gäller träningen kan du vara lugn, kommer nog inte skrivas allt för mycket om den, jag är för lat för att träna just nu. haha
dottir.webblogg.se

2015-01-24 // 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback