Prick 7.30

Precis som killen sa i telefonen igår så knacka det på dörren prick kl 7.30 imorse och våran nya spis var här. Det tog honom max 20 minuter att fixa klart, jag trodde det skulle ta mycket längre tid men han har väl gjort det hur många gånger som helst innan antar jag. :)



Nu står den iallafall på plats och det ska bli spännande och se vilka kastruller och stekpannor som funkar på spisen. Nästan så jag inte vill använda spisen för att inte repa den, haha.

Nu sitter Alice och jag i soffan och myser och har inga planer på annat idag. Har ännu en tröttdag, funderar på varför jag är så trött. Kan det kanske vara för jag precis haft "den där" veckan i månaden och järnvärdet är längre? Nåja när Alice somnar efter lunch sen så ska nog jag med sova en stund. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback