Då bär det iväg!

Just nu sitter jag på tåget till Malmö, åker med "snälltåget" vilket jag antagligen inte kommer boka i första hand igen. Visst billigare men sunkigt typ, lite ljus färg skulle göra mycket i vagnarna. Nu ser de ut att vara från ett antal 10tal år tillbaka med mörkt trä och mörkrött tyg på väggarna och det luktar fis och fet mat. Det känns billigt med andra ord. Nåja det är lungt just nu, och jag har ett eluttag brevid mig så jag överlever dessa 3 timmar. Glömde ta med en bok så får surfa istället antar jag.

Vad ska vi göra ikväll? Öppna en flaska vin eller två (har köpt med mitt favorit vin dessutom, Ecologica Berlina, ett sött ekologiskt vitt vin) och bara vara. Snacka om allt mellan himmel och jord och allt därtill. Klyschigt men bäst!
Sånt här behöver vi, kvällar utan inga måsten, bara njuta! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback