Tiden går fort!

Har haft mycket och göra sista tiden. För en vecka sen åkte hela familje till Malmö och var där hela helgen. Jättetrevligt men Alice mage var bråkig och hon har haft ont och jobbigt. Hemresan var allt annat än kul måste jag nog säga. Stackarn hade ont och tårarna rann. Hon somnade och vaknade till och från av att det gjorde ont. Trots detta var det är jättemysig minisemester. :)
 
Nu i veckan har det stått jobb och lek på schemat. Jobbade måndag och tisdag, onsdag var vi hemma och igår var vi i träsgårdsföreningen med en annan mamma och hennes flicka. Skönt att komma ut och bra att vi passade på igår när solen sken. För idag är det inget roligt väder alls. Det snöar iallafall inte som tur är.

 
Nu i helgen har vi inget planerat faktiskt, inte nästa heller vad jag vet. Känns ganska skönt. Trodde vi var helt uppbokade framöver men tydligen inte dessa två helger. Vi ska göra absolut ingenting om jag får bestämma. Bara vara! 
Ikväll ska vi laga lite tacos har vi bestämt, fram tills dess hinner vi med en hel del lek och lite mellis. Kanske ska vi städa lite. Så tänker jag varje gång och jag städar lite men det är lika stökigt några timmar senare igen. Så ibland får det faktiskt bara va. 



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback