Efter en ganska okej natt

Inatt har jag haft en ganska okej natt. Brukar vakna titt som tätt för jag är kissnödig eller har ont i fogen. Inatt behövde jag bara gå upp en gång och gå på toa. Oftast skippar jag gå upp men inatt var jag såå kissnödig tyckte jag men tydligen var jag inte det. Kändes så ovärt att ha orkat sig upp då. Haha. 
Mådde lite illa när jag vakna vilket jag inte gjort på länge. Det gick över så fort jag kommit upp från sängen så jag gissar att det var för att jag bara var hungrig. Blev lite rädd ett tag.

Alice skulle egentligen till dagis idag men hon vaknade och klaga över ont i munnen. Igår ville hon inte äta nått knappt, förutom välling och yogurt. Gissar på att det är de där 4 sista kindtänderna som spökar. De kommer ju runt denna ålder. Så hon får följa med mig på mina ärenden idag istället. Vi har hittills bara legat i soffan under en filt och myst medan regnet öst ner utanför fönstrena. Sånna här dagar är så mysiga, vill ta tillvara på varje sekund med henne samtidigt som jag ser fram emot sånna här dagar med två barn att gosa med. :) 

När jag knäppte Alice klänning imorse såg jag precis att hon börjat få en lock, på ena sidan. Hur sött som helst! Hon har fått sin pappas gener när det gäller håret. Jag både föddes med en stor kalufs och hade en massa hår vid 2 års åldern, medan pappa F hade lite mer sparsamt. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback