Tråkigt utbud

Det var en tidig dag idag, kanske inte mer tidigare än vanligt men det kändes som det. Idag hade vi utvecklingsamtal på förskolan på morgonen och det är alltid skönt att få en stund med pedagogerna och prata utan att någon stör eller att Alice distraherar.
Alice trivs jättebra på förskolan och utvecklas massor för vi höra och det har vi själva märkt av också, vilket är så himla roligt. Språket har släppt massa senaste månaderna och nya ord dyker upp hela tiden. Hon är mycket intresserad av böcker och även att leka ute. Vet inte hur många pinnar och stenar som följt med hem. På förskolan har de tema naturen och jag tror Alice tycker det är störtkul. ;)

Nu är vi hemma igen och har inget alls planerat resten av dagen fram till klockan 16. Då är det loppis i kyrkan och jag tänkte se om jag kunde hitta höst- och vinterskor till Alice, lite extrakläder till dagis och kanske några kläder i storlek 50 till bebis. Nu när det är fritt fram att köpa kläder till bebis hittar jag absolut ingenting jag vill köpa. Så tråkigt att utbudet av neutrala kläder inte är så stort, och tydligen är det svårt att hitta omlottbodys med har jag märkt. Så håller tummarna att jag hittar något i eftermiddag. :) 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback